Täälä minä kotona edelleen... Olen tehnyt kaikennäköistä pikku siivous hommelia niin tänään neuvolan täti sanoi, että yritä rentoutua ja ota rauhallisesti niin voisi vaikka jotakin tapahtua. Noh 41 viikkoa täynnä ja odottelen aikaa rauhallisin mielin sairaalaan ei se meidän tulokas halua itse lähteä tulemaan, sen verran jästipäisyyttä...:) Noh kuulumisia meille muuten, tiistaina askartelin ekan kerran 3 D kortteja, aivan ihanaa, mun juttu...:) Sitten kehittelin uudenlaisia vauvantumppu malleja (ihan omasta päästä...) ajattelin niitä tehdä myyntiin verkkokauppaamme. Ja ideoita oisi vaikka kuinka paljon joita voi toteuttaa tässä äitiyslomalla, kun eihän tässä päivässä muuten kiiruita ole kun on pian 4 lasta, miehen yritys ja vielä tuo laajennuskin roikkuu hieman keskeneräisenä, olen ollut niin avuttoman huono selästäni, että mies joutunut lapsukaiset nostelemaan... Ja sitten kiiruitahan lisää harrastukseni, siis käsityöt ja pian pystyn hoitamaan puutarhaanikin, kaikki kun on nekin ollut muun perheen vastuulla tänä vuonna. Ja syksyllä ajattelin ruveta käymään kudontapiirissä. Minulla on ollut 2 vuotta paketissa huippuhyvät kudontapuut ja ajattelin opetella niitä käyttämään, ettei vain olisi ylimääräistä vapaa-aikaa...:) Hyvä ystäväni on myöskin luvannut minua opettaa kutomisessa, hän tekee aivan ihania oman pään luomuksia niin matoista kuin villashaaleista poppanoista puhumattakaan. Jotkut ovat sitten näppäriä käsistään...:) Mutta näin meillä tänään, ensi viikolla toivottavasti perheemme jo kasvanut yhdellä pikkupipertäjällä...Palaillaan asiaan...joko päivittäen kuvia käsitöistä tai tietoja vaavelista...