Tässä jotakin valmista olen väsännyt kaksi mekkoa ja niihin kaksi jakkua ohje oli Novitan lehdessä ja lankana Novita Wool vaaleanpunainen. Pienempi tuli 8 kk ikäiselle tytölle ja toinen tuli hänen isosiskolle yli 3 vuotiaalle. Minulla nyt vasta mekoista kuvat, eikä toinen jakku ole vielä edes valmis kun olen tänään neulonut tiskirättejä puuvillalangasta.

Tässä tämä isomman tytön mekko:

1244238173_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ja tässä pienemmän tytön:

1244238197_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Saivat tytöt nämä mekot tätinsä ylioppilasjuhliin. PIkkuneidille vein jakun, hän kuulemma on menossa häihin viikonloppuna. Isosisko saa sitten joskus tuon jakkunsa.

Ja meidän masuasukki on vain tyytyväisenä eikä ymmärrä syntyä, vaikka isoveli sanoo useasti päivässä äipän masulle: Synny jo! Ja Pienempi isosisko huutelee omalla kielellään voima sanoja...:) Isoin isosisko on taas niin uskomaton apu äipälle, ettei voisi kuvitellakaan. Kyllä lapset ovat aivan ihania.

Meidän lapset taitavat muutenkin olla hieman erikoisia, jos istahdan ilman käsityötä joku heistä jo lujaa kiikuttaa jotakin keskeneräistä työtäni... Parempi näin päin kuin se, että en saisi tehdä... 

Olen yrittänyt päivitellä Yrityksen sivujakin, mutta eihän tässä koneella kauaa pysty istumaan kun tulee vastalauseita masusta. Nyt odotan mielenkiinnolla saapuvaksi hamppulankoja joita sain jotenkin ylipuhuttua valikoimaan. Ja hahtuviakin olisi niin ihania värejä lisää...Kaikkea ei voi saada. Olen jo omista hahtuvistani neulonut uudelle kestovaippailijalle erilaisia pökiä mutta meneevät pian "pilalle" kun ei ymmärrä tulla niitä käyttämään...:) olen jo moneen kertaan uhannut myydä ne jollekin joka tarvitsee...

Kiitos kannustavista kommenteista ja ihanasta runosta. Tykkään runoista, joskus kirjoittelin itsekin pöytälaatikkooni, jotka ehkä lapset joskus löytävät...

Meidän esikko on koko kesälomansa kirjoittanut tarinaa tietokoneella, kirjailijan alku? On jo useamman sivun kirjoittanut, minun tehtäväni kuulemma oikolukea se ja tehdä siitä joku vihkonen. Aivan ihanaa tarinaa ja yllättäen kertoo tallielämästä ja hepoista...

Näin meillä tänään... jos vielä puikot hetkeksi, kun muut nukkuvat ja minä en kuitenkaan unta saa ja on minul kisu seurana...

Katsellaan!!!